pondělí 10. prosince 2012

Medové pondělí

Jídlo


Snídaně: Bílý selský jogurt s ovesnýma vločkama a kiwi + vajíčko na tvrdo

Oběd: Vepřové po srbsku s dušenou rýží, mrkvový salát 

Jídlo z menzy. Dnes mě tam tak strašně moc lákala rýžová kaše s čokoládou... ale nakonec jsem se přemohla a odolala :) Přesto jsem si ji pak chtěla vzít aspoň s sebou na svačinu.. no a už nebyla..tak jsem aspoň byla ušetřena hřešení :)

Odpolední svačina: Kefírové mléko, zelené jablko, kiwi

Jedno malé medové pivo Richard

Měli jsme dnes totiž poslední hodinu jednoho předmětu, tak jsme šli po něm na chvíli posedět. Pivo sice vůbec nepiju, ale slyšela jsem, že to medové je dobré, tak jsme ho chtěla vyzkoušet :) Docela se to dalo :) Ale je to 15, takže jsem i po tom malém pivu byla trochu opilá :-D

Večeře: Dva zábrdovické rohlíky, kozí sýr, rajče, kousek okurky



Kozí sýr jsem dnes poprvé vyzkoušela a byl moc dobrý :) Sice je z něj trochu cítit ten "kozí zápach", ale nebylo to tak strašné :)












Druhá večeře: Farmářský tvaroh 





Občas si ho kupuju v Albertu. Cena se zdá sice vysoká (asi 50 Kč), ale když vezmu v potaz to množství, ta je podobná jako u ostatních tvarohů






Trénink

Aktivita: Bodystyling, 1h (dneska už bohužel byla poslední hodina :-( )



Žádné komentáře:

Okomentovat