středa 5. prosince 2012

Mikulášská středa

Jídlo


Snídaně: Selský bílý jogurt s ovesnáma vločkama a semínkama a sušenýma švestkama

Dopolední svačina: Hruška Nashi, mandarinka a lískové oříšky

Oběd: 

Předkrm: Koláček z listového těsta plněný sýrem a sekanými rajčaty a Vepřový jazyk s domácím jablečným křenem

Polévka: Pórková
Hlavní chod: Těstoviny s hlívou ústřičnou a bylinkami a Husarská roláda s karlovarským knedlíkem a k tomu trocha mrkvového salátu

Dezert: Ovocný táč s drobenkou

Asi to vypadá, že jsem toho snědla hrozně moc, ale já jsem si vzala od všeho jen malou trochu :) Bylo to polední menu podávané formou rautu v restauraci Bohéma http://www.restauracebohema.cz
Jestli sledujete pořad kuchaře Zdeňka Pohlreicha Ano, šéfe!, tak jste viděli, jak jsi tam tato restaurace udělala pěknou ostudu. Údajně se ale od té doby vyšvihla, tak jsem to chtěla vyzkoušet :) Lákalo mě na tom především jídlo formou rautu. A moje hodnocení je: restaurace se snaží tvářit luxusně, ale jídlo žádný extra luxus není. Předkrm byl fajn, polívka mě teda nenadchla vůbec, roláda a knedlíky byly dobré, ale těstoviny nic extra a buchta byla naprosto obyčejná.. kdybych si měla platit dezert zvlášť, tak si takovou buchtu určitě v restauraci nedám.

Odpolední svačina: Kefírové mléko a zelené jablko

1. svačino - večeře: Zábrdovický rohlík, 100g 20% sýra, 2 malá rajčata

Dneska jsem to s jídlem nestíhala jak bych chtěla.. protože jsem měla večer kreslení, tak jsem se už nestihla pořádně navečeřet.

2. večeře: Bramborová kaše s kousky kuřecího masa a ledovým salátem


Trénink


Aktivita: Tenis (1h)

Musím si ale postěžovat, ten tenis mi vůbec nejde:( Mám ho zapsaný jako tělocvik.. ale i po skoro celém semestru hraní se mi nedaří trefit vždycky do míčku:(

Žádné komentáře:

Okomentovat