pátek 28. prosince 2012

Nečekaný pátek

Jídlo


Snídaně: Selský bílý jogurt s ovesnýma vločkama

Oběd
Zeleninový vývar s rozšlehaným vejcem
Kuřecí medailonky zapečené v bylinkové krustě, podávané na listovém špenátu, šťouchané brambory s cibulkou


Denní meni v Pivnici u Čápa http://www.pivnice-ucapa.cz/. Většinou tu mají taková "chlapská" jídla, ale tohle bylo fajn :)

Svačina: 2 mandarinky


Večeře: Baba chanouge, nápoj Vzpomínka na Šrínagar (kašmírský macerát s jogurtem)


To je moje nejoblíbenější kombinace v Dobré čajovně už asi od mých 14 :) Zbožňuju tenhle nápoj a toto jídlo :) Jen to v posledních letech dost zdražili.. takže mě vždy naštve, když už si to za ty peníze dám a zrovna se jím to moc nepovede (např. tentokrát tam té lilkové kaše bylo hrozně málo a byli v ní velké kusy lilku.. a pita byla taková buchtová, jiná než jindy - ale zase minule to třeba bylo perfektní..)


A dokonce jsem teď našla na Vzpomínku na Šrínagar na netu recept :) Budu to muset někdy vyzkoušet :)


"Po dlouhém badání se mi podařilo ukuchtit tento skvělý nápoj i doma, takže:

a) 2 lžičky „hřebíčkového“ čaje „Kašmír“ (v každé Dobré čajovně) nechat vylouhovat v cca 1 dcl horké vody cca 3-4 minuty, mezitím osladit více než je zdrávo kvůli přidání zákysu (doporučuju 3-4 lžičky)

b) poté tento výluh nalít do sklenice (nebo šejkru) s cca 6 kostkami ledu, dokud se značná část ledu nerozpustí

c) poté přidáme cca 50 ml zakysaného nápoje (typu Activia bílá) a 100 ml studeného mléka (nebo více podle chuti)
d) energicky zamícháme (případně v šejkru protřepeme) a podáváme s ponořeným brčkem, případně přidáme ještě další kostky ledu :-)" http://www.cuketka.cz/?p=135 


Druhá večeře: Vepřová kýta

koktejl Swiming pool, sklenička šampaňského


V Absolut cocktail baru http://www.absolutbar.cz/ Neměla jsem vůbec v plánu tam chodit..  jenže jsem se dnes cítila opravdu hrozně.. naštěstí můj velmi dobrý kamarád byl ochoten za mnou o půlnoci přijet a zašli jsme tedy sem posedět..  a ta sklenička šampaňského - to nám tam nalili nějací lidé, co už to nemohli dopít :) A Swiming pool je výborný cocktail, doporučuju (teda ne pro dobrou linii:)):)



Trénink


Aktivita: Posilovna - kruhový trénink



Žádné komentáře:

Okomentovat