pátek 21. prosince 2012

Opravovací čtvrtek

Přihlásila jsem se ve škole na hlídání a opravování testů bakalářských studentů :) Takže jsem dnes byla skoro paní učitelka :-D A řeknu vám, že to opravování zabere pěkně času.. dělala jsem to skoro 5 hodin.

Jídlo


Snídaně: Bílý selský jogurt s ovesnáma vločkama, semínkama a jablkem

Oběd: Smažený obalovaný losos s horčicí, hranolky s tatarkou, mrkvový salát

Za ten oběd jsem docela naštvaná, že jsem si ho dala :) Pospíchala jsem totiž po tréninku na to hlídání u testu a tak jsem neměla moc času na jídlo, zašla jsem jen do menší menzy. Bohužel tam měly pouze smažený jídla. Fakt nic jinýho :( Tak jsem si říkala, že aspoň menší zlo bude dát si toho lososa.. ale stejně mi přijde,  že takhle moje usilí o zdravý životní styl přichází vniveč :(

No a zbytek dne jsem už strávila ve škole, takže svačina taky byla z toho co zrovna bylo..

Sušené fíky, malé perníčky s mandlema (přinesla spoluopravující :))

Večeře: Kančí maso s čínským zelím a rajčaty, brambory




Moc dobré :)














Druhá večeře: Tvrdý tvaroh a 2 brambory z první večeře :)


Trénink


Aktivita: Trénink zameřený na záda, břicho (to samé co v úterý :) Potřebuju spravit záda, abych mohla pak cvičit s většíma váhama

Žádné komentáře:

Okomentovat