středa 12. prosince 2012

Protančené úterý

Jídlo

Snídaně: Bílý selský jogurt s ovesnýma vločkama a kiwi, 2 vajíčka na tvrdo 

Proteinová tyčinka po tréninku

Oběd
Maďarská polévka s krupicovým kapáním
Kuřecí játra na cibulce, dušená rýže s mrkví

Bylo to denní menu v Pivnici u Čápa http://www.pivnice-ucapa.cz/ Játra zrovna nemusím, bylo to jediné jídlo co tam z menu zbylo. Na játra mám špatné vzpomínky ze školní jídelny.. nikdy mi nechutnala. Ale dalo se to sníst :)

1 čtvereček čokolády


  Miluji chuť i vůni melounu, takže jsem zákonitě musela ochutnat i tuto čokoládu :) Ale je šíleně sladká, takže jsem si nakonec dala pouze 1 čtvereček a už bych si ji příště nekoupila.










Odpolední svačina: Kefírové mléko, zelené jablko, kiwi

Večeře: Těstoviny s kuřecím masem, cibulkou, rajčaty a paprikou


















Druhá večeře: Farmářský tvaroh

Trénink


Aktivita: Posilovna (trénink zaměřený na nohy, ramena, břicho )

Dřepy s velkou činkou 4x10 (20kg,40kg,40kg,40kg)
Výpady 3x12 (0kg, 5kg, 5kg)
Přítahy činek k bradě 4x10 (3kg, 5kg, 5kg, 5kg)
Rozpažky 3x12 (1kg, 1kg, 1kg)
Břicho 3x12
Lýtka 3x12


              Bříšní tance 2h.

Dneska jsme měli poslední hodinu, tak jsem se snažila dohnat honem zameškané hodiny a zůstala tam rovnou 2 hod.:) Ale cítila jsem při tom docela stehna z dnešního posilování.

2 komentáře:

  1. ahojky! :)
    líbí se mi název článku - tanec, a konkrétně břišní tanec - je můj živel :) ale jaktože poslední hodinu?? už nebudeš chodit? to je škoda!
    moc se mi líbí tvůj jídelníček, samé dobroty!
    a k té čokoládě.. dost dobře nechápu, jak jsem mohla být schopna spořádat ji na posezení :D teď mi taky připadají podobné čoko neskutečně sladké

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Kamčo :) Poslední hodina, protože jsem ty bříšní tance měla zapsané jako tělocvik ve škole a už končí semestr..uběhlo to rychle :( Ale stejně se mi to v té škole tolik nelíbilo.. chodila jsem dříve asi 5 let na bříšní tance do Aishy a tam mi to vyhovovalo mnohem více :)
    Děkuji za pochvalu jídelníčku :) Snažím se držet stravovacího plánu co mám od trenéra, ale snad žádný den se mi to nedaří stopro:-/

    A k té čokoládě.. ještě mám v zásobě tu limetkovou a taky hruškovou Studenstkou pečeť.. ale obávám se, že budou taky dost sladké. Ale co můžu je Geisha, tu mám moc ráda.. nebo čokolády Lindt :)

    OdpovědětVymazat