pátek 28. prosince 2012

Scitec - 100% Whey Protein Professional

Poprvé jsem vyhrála v blogové giveaway :) Pořádala ji fitness-girl z http://fitnessgirl-lifestyle.blogspot.com  a výhrou byl vzorek proteinu - 100% Whey Protein Professional od Scitecu :) Příchuť jahoda/bílá čokoláda



Moc mě to potěšilo, protože s proteinovými nápoji zatím žádnou zkušenost nemám, jedla jsem pouze občas po tréninku proteinové tyčinky. Udělala jsem si ho jako doplněk k snídani na Štědrý den :) Přidala jsem asi 150 ml polotučného mléka, 150 ml vody a promíchala v shakeru. 

Na první ochutnání byl docela dobrý. Slaďoučký napěněný kokteil:) Jahodu i bílou čokoládu jsem tam cítila. Bohužel byl sladký až moc. A cítila jsem v té chuti i něco zvláštního umělého.. Poslední zbytek skleničky jsem dopíjela už trochu se sebezapřením (protože jsem to chtěla celé vypít, ať z toho mám ten užitek:)) Ale nevím, jak bych to zvládla pít každý den.. obávám se, že by se mi to už celkem protivilo. Tím, že nemám zkušenost s jinými proteiny, tak bohužel nemůžu porovnávat. Je mi jasné, že proteinové nápoje neslouží jako  pochoutka, ale pomáhají především zachovávat a budovat svalovou hmotu. A jejich výrobci se nám aspoň snaží pití proteinu zpříjemnit - a dodat mu lepší chuť.

Alespoň jsem zjistila, že příchuť jahoda/bílá čokoláda není pro mě nejideálnější a budu zkoušet dál :) Ale jsem moc ráda, že jsem měla možnost ochutnat tento vzorkek a budu tak mít s číms rovnávat :)

Co se týče složení, tak 100% Whey Protein Professional obsahuje 77% proteinů, což zní trochu divně, když v názvu má 100% - ale je tím myšleno, že základním surovinovým zdrojem je výhradně mléčná syrovátka. Syrovátkový protein je považován za nejcenější zdroj bílkovin http://kulturistika.ronnie.cz/c-13356-cfm-syrovatkovy-protein-proc-je-to-stale-hit.html, přečíst více o zdrojích proteinů si můžete zde: http://kulturistika.ronnie.cz/c-5443-prirozene-zdroje-bilkovin.html

Když se ale podívám na složení Scitecu, tak 1 dávka (30g) má obsahovat 22g bílkovin. To je 73,3%. Proč tedy uvádí 77%? To ví asi jen Bůh a výrobci :)

Jsou sice lepší proteiny na trhu, ale celkově tento protein hodnotím jako vcelku kvalitní (až na ty nekorektní informace:)). Jen bych zvolila jinou příchuť a doufala, že bude chutnější :)

2 komentáře:

  1. Já mám vanilkový WPC protein. je vynikající a jahoda/bílá čokoláda může být vynikající :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten WPC 80 vypadá taky dobře :) Z těch příchuťí u něj by mě nejvíce lákala borůvka :) Ale teď mám od Reflex Nutrition - Instant Whey Native příchuť čokoláda/máta a ten je fakt super :) Brzy o něm taky napíšu :)

    OdpovědětVymazat