úterý 18. prosince 2012

True Blood pondělí :)

Jídlo


Snídaně: Ovesná kaše (uvařila jsem ovesné vločky s vodou a se syrovátkou Linie - http://www.aspczech.cz/page/1771.linie-syrovatka/) s jablkem a mandlemi



Překvapilo mě, jak velké množství té kaše bylo :) Použila jsem 60g vloček jako vždycky (stejné množství dávám do jogurtu nebo na placku), ale díky vodě to dost nabobtnalo :)









"Svačina": 2 makrónky a nápoj ze zeleného ječmene

Byla jsem posedět s holkama v Bistru Franz - http://www.bistrofranz.cz/ - je to super, že tam mají makrónky :) Dala jsem si jednu s příchutí Lesní plody, druhou Slaný karamel. (Slaný karamel byl lepší :))



K pití jsem si dala zelený ječmen, protože jsem nechtěla nic sladkého (když už jsem měla ty makrónky:) Je vtipné, že k tomu dávají 6 tabletek Chlorelly :) Je to řasa, která má spoustu pozitivních účinků, dříve jsem ji užívala.
Ale říkaly jsme si s holkama, že je to jak v domově důchodců - když mi tam přinesli v mističce ty tabletky :-D










Oběd: Špagety verona (s kuřecím, hovězím a vepřovým masem), salát ze zelí

Byl to oběd v menze, docela se to dalo :)

Večeře: Kuřecí prso s bramborovou kaší

Druhá večeře: Kuřecí prsíčko se zábrdovickým rohlíkem a salátem z čínského zelí a rajčete

















Trénink


Aktivita: rotoped 1h

Pustila jsem si k tomu svůj oblíbený seriál True Blood (začínám teď koukat na 4.sérii, tak jsem si to užila:))



Žádné komentáře:

Okomentovat