pátek 14. prosince 2012

Uklízecí čtvrtek

Dnešek byl ve znamení úklidu.. nemám ráda uklízení, ale je krásné užít si pak ten výsledek :)

Jídlo


Snídaně: Selský bílý jogurt s ovesnýma vločkama, slunečnicovýma semínkama a jablkem + vajíčko na tvdro

Já vím, už jsou ty moje snídaně nudné, měla bych s tím něco udělat :)
Dopolední svačinu jsem opět nezvládla, protože jsem dlouho vyspávala po včerejším Hobitovi :)

Oběd: 

Špenátový krém zdobený domácí šlehačkou 
Čevabčiči s cibulí a hořčicí, opékané brambory

Není to zrovna nejideálnější jídlo no :-/ Bylo to opět v Pivnici u Čápa http://www.pivnice-ucapa.cz 
Chutnalo to ale v pohodě, jen mi tam chyběla zelenina.. chtěla jsem si po příchodu domů dát ještě okurku, ale zapomněla jsem pak na to :(

Odpolední svačina: Kefírové mléko, 2 mandarinky, 1 pomeranč

Večeře: špagety s Panzani omáčkou a se šmakounem, k tomu trochu zeleniny

















Druhá večeře: Trocha farmářského tvarohu

Trénink


Dneska bohužel nic, ale zítra to napravím a bude posilka :) Ale když jsem se dnes viděla v zrcadle, tak jsem si říkala, že bych měla ještě přidat s aerobní aktivitou..protože pořád mám takové plandavé paže :-/ 

Žádné komentáře:

Okomentovat