pátek 18. ledna 2013

Hladový pátek

Dneska se mi to s jídlem moc nevyvedlo, jsem na sebe docela naštvaná. Nasnídala jsem se a šla vyřizovat nějaké věci do města a počítala s tím, že se do 3 hodin vrátím, abych se nasvačila. Vrátila jsem se o něco později. Po svačině jsem jela opět do města, mrknou po obchodech a nakonec se to protáhlo, že jsem si oběd začala dělat až po 5. hodině :-/ Někdy je to fakt náročné, rozvrhnout si jídlo tak, abych jedla každé 3 hodiny.

Jídlo


Snídaně: Bílá Hollandia s ovesnýma vločkama, tykvovýma semínkama, jablkem, protein Reflex Nutrition Instant Whey Native

Svačina: Jablko, vajíčko, 3 para ořechy

Druhá svačina: Kinder mléčný řez, mandarinka (nouzová, když jsem se zdržela ve městě.. a tomu Kinder řezu jsem prostě neodolala :-/)

Oběd: Těstoviny s tuňákem rio mare (v olivovém oleji), ledovým salátem a olivama

Večeře: Olomoucké tvarůžky proložené červenou cibulkou v česnekovém oleji, rozpečený chléb s bylinkama


V restauraci U všech čertů - http://www.ucertu.cz/  na Starobrněnské. Za moc to nestálo, přišlo mi, že ty tvarůžky jsou naložené v oleji tak maximálně od rána. A ten chleba s bylinkama bych si už taky nedala, přijde mi to hrozně rozmáčené olejem.


Žádné komentáře:

Okomentovat