úterý 8. ledna 2013

Maki úterý :)

Tak jsem konečně nahrála fotky skrze mamčin notebook a doplnila je i zpětně :) (s tím mým pořád ještě nevím co bude:()

Jídlo


Snídaně: Activia bez tuků, 60g ovesných vloček, semínka, zelené jablko

Dneska se mi děsně nechtělo vstávat, vstala jsem nakonec až hodinu před tréninkem, takže jsem tu snídani musela trochu odlehčit.

Oběd: Kukuřičná drůbeží polévka, Krevetové maki

V čínské restauraci Zlatá miska http://www.cinskarestauracebrno.cz/. Polívka byla fajn (až na tu cenu:) a maki mám ráda :) Jen by tam nemuseli dávat i ty krevetí ocasy :-D

Svačina: Kefírové mléko, mrkev, pomeranč

Večeře: Polentová kaše s mozarellou, vajíčkem na tvrdo, zeleninou a susenýma rajčatama; sklenička jahodového džusu



 Druhá večeře: 100 g jemného Olešnického tvarohu, plátek celozrnného chleba 

Dnes mi to zase moc chutnalo :)

Trénink


Aktivita: Trénink zaměřený na záda, břicho, nohy
metronomy 3x12
cvik na břicho 3x12
rotace ve vzporu klečmo 3x12 (1kg, 1kg, 1kg) 
natahování protilehlé ruky a nohy (3x12)
výpady 3x12 (3kg, 5kg, 5kg)
abdukce stehen a addukce (20 + 20 jedna noha, pak to samé na druhou - a to celé 3x)

4 komentáře:

  1. Ta večeře vypadá hodně zajímavě. To někdy musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:)Ale doporučuju tu polentu nějak lépe ochutit..např. uvařit ve vývaru nebo cibulka a nějaké koření.. takhle to bylo docela bez chuti, i když tam toho bylo hodně

      Vymazat
  2. Polentovou kaši jsem ještě nezkoušela, že by? :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě, kuskus mi chutná víc, tohle je takové bez chuti.. chce to dobře ochutit :)

      Vymazat