čtvrtek 31. ledna 2013

Nové kašičky ve středu

Tak nejprve se zase pochlubím, co jsem si koupila nového :)


Nomina kaše jsem před pár lety často jedla, tak jsem si řekla, že se k nim zase vrátím :) A ty Nutrikaše - mají asi celkem dost sacharidů, ale jsou slazeny fruktózou - a co je hlavní - MOC mi chutnají :) Zatím jsem měla pouze tu natural, tak jsem zvědavá na tu čokoládovou. Mají spoustu vitamínů, obsahují probiotické kultury.. atd.:) Více o nich se dočtete zde - http://www.nutrikase.eu/ 
Já takové instantní kaše využívám obvykle spíše na snídani s sebou, když někam jedu. Dříve jsem si kupovala ty Emco kaše, ale tyhle mi chutnají víc :) Jsou takové slaďoučké :) Tak jsem si je koupila teď i jen tak na snídani na doma :) 
A ten Pickwick čas krásně voní - ale chuťově není až tak výrazný..

Jídlo


Snídaně: Proteinový dortík :)


Měla jsem 2 tyto kousky :) Je velmi zdravý :) Recept bude v dalším příspěvku :)

Oběd: Kovbojská pánev s kuřecím masem a zeleninou, rýže, 2 krajíčky chleba s pomazánkou

Na oběd jsem byla v menze. Konala se tam zrovna ochutnávka - pomazánka podle receptu z knihy Jihomoravské vaření s vínem (netuším teda proč). Vzala jsem si tedy 1 krajíček chleba. A moc mi ta pomazánka chutnala:) Ale neumím moc identifikovat z čeho byla..možná droždí?
No a pak jsem si dala tu kovbojskou pánev. Bylo to trochu pálivé, což já moc nemusím. A měla jsem velkou chuť dát si ještě chlebík s tou dobrou pomazánkou. Takže jsem z omáčky vyjedla hlavně všechno to kuřecí maso, abych měla dost bílkovin:) a pak si dopřála ještě jeden krajíček :)

Odpolední svačina: kousíček zrníčkového chleba s máslem a šunkou, 2 cherry rajčátka (to se se mnou podělila kamarádka o kousek svačiny:)

Kefírové mléko, velké jablko

Večeře: Salát z 2 rajčat, mozarelly, římského salátu (s trochou olivového oleje), celozrnný chleba


Trénink


Aktivita: Posilovna - kruhový trénink (dnes pouze 3 kola - nebyl už čas:-/)

4 komentáře:

  1. Ten proteinový dortík vypadá skvěle! :)) A dívám se, že křečkuješ kaše do zásoby :D Já to tak taky dělávala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, to já ráda :) Asi to mám po rodičích :) Ti mají doma spoustu musli.. spoustu kupovaných omáček a taky těstovin :) To jsou jejich nejobvyklejší jídla :)

      Vymazat
  2. Kašičky vypadají hezky :) Ty Nutrikaše jsem ještě nezkoušela, ale věřím, že jsou výborné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ :) Já na ně narazila tak - že je jí můj taťka. Měl totiž nějaké problémy se žaludkem

      Vymazat