čtvrtek 10. ledna 2013

Překvapivá středa - konečně normální tep!:)

Dneska jsem si šla zašlapat na rotopedu a po dlouhé době si nasadila sporttester. A byla jsem velmi příjemně převapena. Zdá se, že konečně mám tep jako normální člověk!:) V klidu tak mezi 75 a 80:) Abyste mi rozuměli - s tepovou frekvencí jsem v posledních letech měla problém, v klidu jsem měla okolo 100, brala  jsem na to nějakou dobu i léky. Jsem totiž hrozně úzkostlivá, taky jsem neměla žádnou kondičku, tak to bylo asi tím. Tak mám radost, že se to díky mému sportování snad konečně spravilo!:) 

Jídlo


Snídaně: Activia bez tuků + 60g Hollandia, 60g ovesných vloček, ovoce, vlašské ořechy



Oběd: Pstruh na másle s bramborama, trocha zeleniny

Oběd v menze v Kampusu. Tam mají i pstruhy, tak jsem si řekla, že bych si měla dát zas nějakou rybu:) Ale seděla vedle slečna, která si dala tvarohové knedlíčky s jahodama.. a ty tááááák voněly.. no neodolala jsem a šla jsem si je nakonec nechat taky dát do krabičky :) Že si jich pár dám na svačinku :) Ale šla jsem teda šlapat na rotopedu, abych si to zasloužila :)

Svačina: 3 tvarohové knedlíčky s jahodama; 100 g Hollandia s červenýma hroznama (to abych měla i něco zdravého:)

Večeře: půlka lžičky arašídového másla (jen tak, mlsání:)
Polentová kaše s kuřecím masem na cibulce, rajčetem

Nevypadalo to sice tak esteticky, jak včerejší polenta, ale chutnalo to 10x líp!:) Osmahla jsem cibuli, pak přidala kuřecí, pak rajčata, vše osmahla a nakonec polentovou kaši a koření Italské bylinky (Kotány mlínek) a chutnalo to naprosto výborně! Nevím jestli to bylo díky tomu koření nebo tak celkově.. ale to koření je perfektní, i když drahé. Mám ho ráda i třeba na mozarellu s rajčatama :)

Druhá večeře: 100g tvarohu, plátek celozrnného chleba


Trénink


Aktivita: Rotoped (1h)

Bohužel jsem díky rozbitému nb bez True Blood, tak jsem sledovala dokument Vládneme, nerušit http://www.ceskatelevize.cz/porady/10123147075-vladneme-nerusit/407235100021003/ abych se aspoň před volbama poučila :) A bylo to akorát na tu hodinu :)



2 komentáře:

  1. Já už úplně magořím. Jak jsem viděla slovíčko pstruh, okamžitě jsem si ho přeložila do angličtiny. To mám z toho drcení se asi 1300 anglických slovíček. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem si to schválně vyhledala :) Já jak teď angličtinu nikde nemám, tak jsem toho hrozně moc zapomněla :( 1300 slovíček, to jsi dobrá :) To já, když se musela učit slovíčka, tak jsem si na to stáhla jeden program, kam jsem je zapsala a on mě potom zkoušel :) To mě aspoň více bavilo

      Vymazat