čtvrtek 3. ledna 2013

Reflex Nutrition Instant Whey Native - recenze

Ježíšek vyslyšel mé přání a přinesl mi protein :) Dokonce jeden z nejkvalitnějších proteinů u nás na trhu. Reflex Nutrition Instant Whey Native, v příchuti čoko/mint. Ta příchuť mi udělala velkou radost, protože zbožňuju tuto kombinaci a vůbec jsem netušila, že se dělají takové proteiny  :) Protein jsem si přála, aby mi pomohl udržovat svalovou hmotu (kterou se snažím si vybudovat) a nemusela jsem pořád jíst vajíčka:) 
Podle výrobce se jedná o "nejprodávanější a nejrespektovanější proteinový přípravek ve Velké Británii, Francii a řadě dalších zemí." Také je výjimečný tím, že jako jediný proteinový prášek je nezávisle testován v každé šarži, každý měsíc. Takže máte zaručeno, že dostanete skutečně to, co výrobci uvádějí :)  Minimální obsah proteinu je 80%.

Hlavní složkou je kvalitní nativní syrovátkový izolát, který je vyráběn přímou cestou z čerstvého kravského mléka, a to za teplot, které nepřekročí 10 stupňů Celsia. Tím se odlišuje od ostatních "whey proteinů", které jsou vyráběny z tepelně upravené syrovátky, vedlejšího produktu vzniklého při výrobě sýrů (za použití kyselin a syřidel). Je tedy velmi dobře vstřebatelný:)
Výhodou je i to, že u Instant Whey Native je minimalizován obsah sladidel a příchutí na absolutně nejnižší možné minimum. Neobsahuje žádné další aditivní látky, jako jsou plnidla, zahušťovadla, guarová guma, umělá barviva atd.

Také se u tohoto proteinu, narozdíl od některých jiných, dozvíte detailní informace o jeho složení: http://www.reflexnutrition.cz/katalog-67-Instant-Whey-NATIVE-2-27-kg-Creapure-100g-ZDARMA 

A v neposlední řadě má krásný obal:) Působí na mě luxusně.

A teď k chuti :) Protein není přehnaně sladký, takže super :) Na přičichnutí je cítit hlavně máta, ale chuťově je výrazná jak čokoláda, tak chladivá máta. Bezva kombinace:) Míchám ho většinou se 150ml polotučného mléka a 150ml vody (2 odměrky proteinu). Dávám si ho každé ráno na snídani, abych doplnila denní příjem bílkovin a zatím se na něj vždycky ráno těším :) Tak uvidím, jak dlouho mi to vydrží. Příště bych ráda vyzkoušela příchuť čokoládá/pomeranč nebo malina :)


Nevýhodou je vyšší cena. Ale myslím si, že cena tu odpovídá kvalitě.

Dodatek (12.5.2013)

Tak protein po 4 měsících spotřebován :) Nedávala jsem si ho ale úplně každý den. První měsíce jsem si dávala většinou 10 g skoro denně, poslední měsíc 20 g. S chutí jsem byla spokojena po celou dobu, nijak se mi nezprotivil. A při těch 20 g mi dokonce chutnal i čistě jen s obyčejnou vodou :) Takže hodnotím ho velmi pozitivně!




Žádné komentáře:

Okomentovat