pondělí 31. prosince 2012

Silvestr 2012

Dneska byly hlavně přípravy na silvestrovský večer :) To by člověk neřekl, jaký může být problém sehnat veku..

Jídlo


Snídaně: Selský bílý jogurt s ovesnýma vločkama, semínkama a jablkem, Reflex Nutrition Instant Whey Native (čoko-mint)

Oběd: Kuskus s kuřecím masem, česnekem, cibulí, klobáskou Vysočina, rajčaty, zelenou paprikou a trochou eidamu



Svačina: Kefírové mléko

A dále už je oslava Silvestra :)

Chlebíčky, jednohubky, pár kostiček čokolády (využila jsem příležitost a rozdělala limitovanou hruškovou Studenstkou pečeť), perníčky.. a nějaký ten alkohol a džusy - a o půlnoci šampaňské :)


A tady limitovaná edice Studentské pečeti. Chtěla jsem ji moc ochutat, ale je nic extra..šíleně sladká. Malinová byla lepší :) Lidem na Silvestru asi taky moc nejela, takže mi ji tak přes polovinu zbylo..nevím co s ní teď budu dělat..
Dneska jsem se poprvé v životě více opila.. :) 
Akorát mě mrzí, že mi nezbyl už čas na cvičení.. už je to 3.den, co jsem necvičila.. v novém roce to budu muset pořádně napravit!:)






Žádné komentáře:

Okomentovat