úterý 19. února 2013

19.2. Uspěchané úterý

Jídlo


Snídaně: Bílá Hollandia s ovesnými vločkami, slunečnicovými semínky a kiwi; protein Reflex Nutrition

Dopolední svačina: Pomeranč, vlašské ořechy, para ořechy, sušené švestky

Oběd: Burgundská vepřová pečeně s rýží

Menza. Bylo to původně jídlo s knedlíky, ale já si řekla raději o rýži :)

Odpolední svačina: Proteinová tyčinka Flapjack od Reflex Nutrition 

Dnes jsem nestíhala, celý den jsem trávila až do večera po praxích, takže proteinová tyčinka jako záchrana přišla vhod :)

Večeře 1: Celozrnný chleba s Leerdammer sýrem, cherry rajčátka

Večeře 2: Jasmínová rýže a zeleninové jídlo s tofu

Po praxi jsem zašla do mojí oblíbené vegetariánské restaurace REBIO http://www.rebio.cz/  Líbí se mi, že si tam můžu nabrat co chci a kolik chci :) A taky tam mají úžasné moučníky, ale dnes jsem odolala :)






1 komentář: