pátek 22. února 2013

21.2. Nektarinkový čtvrtek

Jídlo


Snídaně: Jablečný koláč (1 kousek), 2 palačinky s Hollandií, kiwi a pomerančem



Palačinky dělala mamka, takže z bílé mouky.. já bych dala celozrnnou.


Dopolední svačina: Para ořechy, pomeranč, sušené švestky

Oběd: Vepřové nudličky ču-mej, dušená rýže

Menza. Myslím, že to bylo s kukuřicí a fazolkama.

Odpolední svačina: Kefír, 2 kiwi

Večeře: Celozrnný chleba se sýrem Leerdammer a Pancetta šunkou, cherry rajčátka a kousek okurky; 1 nektarinka



Nektarinky měli v Albertu:) Překvapilo mě to, ale byly dobré, zralé :)

Druhá večeře: Tvaroh s celozrnným chlebem


Trénink


Aktivita: Rotoped 50 min.


4 komentáře:

  1. dala bych si tvůj oběd, sakra!! :D
    Probíhá u mě soutěž za super cenu od Das Musli, budu ráda, když se vaši čtenáři účastní! http://zrzunka.blogspot.cz/2013/02/soutezime.html

    OdpovědětVymazat
  2. Já už jsem tak dlouho neměla para ořechy!! Úplně ti je závidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se právě snažím ty ořechy tak různě střídat :) Para jsou moc dobré :)

      Vymazat