úterý 12. února 2013

11.2. Kastrůlkové pondělí

Dnes to tak nějak vyšlo, že jsem jedla jídlo z kastrůlků :) Protože když už jsem to v tom kastrůlku uvařila, tak jsem si řekla, že nebudu špinit ještě talíř a budu to jíst rovnou z něho :)

Jídlo


Snídaně: Pohanková kaše Nomina (z mléka a vody) s vanilkovým proteinem (WPC 80), s lískovými oříšky a jablkem

Ten protein kaši tak pěkně napění :)

Dopolední svačina: Banán, jablko, lískové oříšky

Oběd: Hovězí roštěná s rýží

Oběd v menze a byl to děs! Z masa jsem toho moc neměla, samá kližka :(

Kinder bueno (po obědě jsem si zamlsala..když jsem byla s obědem tak nespokojená..:)

Odpolední svačina: Kefírové mléko, pomeranč

Večeře: Amarant se šmakounem, ledovým salátem, rajčatama a lněnýma semínkama



Amarant jsem zkoušela poprvé :) Jak jsou ty zrníčka malinkatá, tak toho bylo celkem málo. Chuť zajímavá, oříšková, nevím moc k čemu přirovnat :)

Druhá večeře: Trocha tvarohu, mungo naklíčená semínka (teda už spíše rostlinky:))

Trénink


Aktivita: Rotoped 45min. (tentokrát dokonce ráno nalačno:))



4 komentáře:

  1. Mňam kaši s proteinem musím vyzkoušet :-) a amarant taky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kaše s proteinem je moc dobrá :) A z amarantu jsem zatím rozpačitá.. ale je zajímavý :)

      Vymazat