neděle 17. února 2013

16.2. Rozmazlovací sobota

Dneska jsem měla samé dobrůtky :) Ne všechny moc vhodné.. ale už dlouho jsem chtěla ochutnat vanilkovou Colu :) Ale měla jsem jen pár loků :)

Jídlo


Snídaně: Jogurtovo-proteinová buchta s jahodama


Tentokrát jsem na buchtu použila tyto suroviny:

250 g celozrnné pšeničné mouky, 100 g mandlové mouky, 3 lžičky prášku do pečiva, 4 vajíčka, 500 g bílého jogurtu, 1 hrníček mléka, 40 g vanilkového proteinu, špetka sukralózy s příchutí karamel, 250 g jahod   (nakrájených a rozmíchaných do těsta) + jahody na vrch

Postup podobný jako tedy http://fitpastelka.blogspot.cz/2013/02/jogurtovo-proteinova-buchta-s-jahodama.html. Buchta nebyla špatná, ale minule byla lepší. Takhle mi přišla trochu jakoby syrová..možná to chtěli péct jí déle na méně stupňů (pekla jsem na 180° 40 min.)

Dopolední svačina: Malý kousek buchty, lískové oříšky, mandle, pomeranč

Oběd: Vepřová kýta na cibulce, rajčatech a paprice s bulgurem

Tak výborné jídlo už jsem dlouho neměla! :) 

1 malý kousíček sušené papáji (doslazované), 1 čtvereček Lindt Excellence Hořká s jahodami (moc dobrá :))

Odpolední svačina: Banán rozmixovaný v kefíru 

Večeře: Těstoviny Pollo Verdura (kuřecí maso, lilek, cuketa, cibule, rajčatová omáčka, parmazán), trocha vanilkové Coca-Coly (chtěla jsem ochutnat, no :)


Bylo to moc dobré, ale bylo to hodně mastné.

6 komentářů:

  1. ta buchta vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  2. bulgur děláme podobně:) a buchta vypadá výýborně:)

    OdpovědětVymazat
  3. a kde jsou prosimtě ty "ne zrovna vhodné" dobroty? :D Já vidím jen samý vhodný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne moc vhodný byl ten večer.. hlavně vanilková Coca-cola..:) A pak taky čokoláda.. i když to byl jen ten 1 čtvereček, tak to není tak hrozné :)

      Vymazat