pátek 15. února 2013

14.2. Valentýnský čtvrtek

Žádnou oslavu Valentýna jsem bohužel sice neměla (já bych Valentýn klidně ráda slavila, ať si to je obchodní tah jak chce - protože já vítám každou příležitost k oslavě :)), ale udělala jsem si aspoň sama radost a taky mě moc potěšila maminka :) 


Koupila jsem si v Bille ten prokletý Speculoos Crunchy krém - pasta ze sušenek Lotus :) Složení je hrozné, do mého výživového plánu se to vůbec nehodí, ale když vy jste mě holky na těch vašich blozích tak nalákaly! :)
Když jsem o něm četla zmínku na několika blozích a pak se navíc dozvěděla, že je teď ve slevě.. :-P Mojí slabostí je totiž ochutnávání nových věcí. Já jak jsem něco nového, co by mi mohlo chutnat, ještě nezkusila, tak to musím mít :) Ale dobré je to, že mě uspokojuje už jen to, že jsem si ten krém koupila, rozdělávat ho hned nemusím, zas tak nedočkavá nejsem :) Takže si ho nechám hezky schovaný pro nějakou příležitost (třeba moje narozeniny v dubnu), kdy si nějaké to mlsání povolím :)

A ty formičky mi koupila na moje přání maminka v Tchibu :) Mají tam teď spoustu vychytávek na pečení :) Formičky bych ráda využila na proteinové pudinky nebo třeba na zmrzlinu :) A pak mi taky udělala maminka velkou radost sadou na zdobení cukrovinek :) http://www.tchibo.cz/Sada-na-zdobeni-cukrovinek-p400025690.html
Chystám se to využít na muffiny, cupcakes atd.:) 


Jídlo


Snídaně: Pohanková kaše Nomina (z mléka a vody) s vanilkovým proteinem (WPC 80), lískovými oříšky a jablkem

Excelent (Ananasová s kokosem) po tréninku
Tuhle příchuť mám poprvé, je v jogurtové polevě a chutná docela dobře :) Není tak přehnaně sladká, jako ty jiné ovocné excelentky :) 


Oběd: Krutí maso (expresmenu) s rajčaty a paprikou, celozrnný chleba


Odpolední svačina: Kefírové mléko, pomeranč, malý kousek palačinky na slano (se šunkou, čedarem a salámem ) - ale byla to jen ochutnávka (2 sousta:)

Večeře: Těstoviny se šmakounem na cibuli, se sušenými nakládanými rajčaty, olivami a trochou eidamu




Druhá večeře: Trocha tvarohu

Trénink

Aktivita: Posilovna - trénink

Metronomy 4x12
Cviky na břicho 4x12
Rotace ve vzporu klečmo 3x12 (1kg,1kg,1kg)
Stahování hodní kladky před hlavou (15kg, 15kg, 15kg)
Kliky (6 pánských + 6 dámských) x3
Kladivové bicepsové zdvihy 2x12 (4kg, 5kg) a 1x10 (5kg)
Dřepy 3x 12 (bez zátěže)
Výpady 3x12 (5kg, 5kg, 5kg)

7 komentářů:

  1. Ten Speculoos je ve slevě? A kde, prosím, a na kolik vyjde Kč? :))

    OdpovědětVymazat
  2. Hehe já jsem Speculoosu odolala, i když jsem nad ním v obchodě stála pěkně dlouho :D A ty formičky jsou krásný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to ti závidím, já když si koupím něco nového, tak to musím HNED otevřít a ochutnat :D

    A ty formičky vypadají skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně naštěstí stačí vědomí toho, že to jednou budu moci ochutnat :)

      Vymazat