neděle 17. března 2013

16.3. Plesová sobota

Jídlo


9:30 Snídaně: 3 celozrnné palačinky s marmeládou (malina s granátovým jablkem), bílou Activií a kiwim; trocha kefíru; půl skleničky rybízového džusu

No jsem pěkně přejedená teda :)

Dopolední svačina: Kousek kiwi a pomeranče, jablko, pekanové a para ořechy, kousek okurky

Oběd
Zeleninová polévka s mrkví a bramborami

Čočka s vajíčkem, šmakounem, celozrnným chlebem, zeleninou a kouskem salámu 
to nahoře je zrníčková hořčice


Večeře: Těstoviny s meruňkovým šmakounem a pekanovými oříšky

A pak jsem šla na ples:)

Půlka proteinové tyčinky Flapjack od Reflex Nutrition

Martini bianco - 1 sklenička

Kolem půl litru bílého vína :)

Kupodivu jsem neměla ani moc hlad a nejedla jsem už ani nic, když jsem se vrátila


3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Ples byl fajn, trochu jsem si zvedla sebevědomí :) Přišel tam pro mě úplně neznámý kluk - a skvěle se s ním tančilo :) Takže jsem byla spokojena :)Já mám společenské tance moc ráda, ale nemám moc příležitostí je tancovat - a taky je málo kluků, co umí dobře tancovat..

      Vymazat
  2. Tak snad sis ples užila, je potřeba si život užít:)

    OdpovědětVymazat