čtvrtek 28. února 2013

27.2. Divadelní středa

Po delší době jsem zašla do divadla a bylo to skvělé!:) Příběh ze života - http://www.buranteatr.cz/repertoar/muj-romanticky-pribeh/ Mám raději taková malá divadla :) Hráli tam jen 4 herci a bylo úžasné jak se střídali v různých rolích :)

Taky jsem došla k úžasnému zjištění - zmizela mi celulitida! Dříve - když jsem zmáčkla na stehnech kůži mezi prsty, tak tam byla vidět. A teď už není! Takže žádné krémy proti celulitidě - ale cvičení a zdravý životní styl!:) Opravdu to funguje :) A všimla jsem si, že mám i na dotek pevnější zadek :) Taková zjištění mě motivují snažit se dál!:)

Jídlo


Snídaně: Bílá Hollandia s pšeničnými vločkami a banánem, celozrnný chlebík s arašídovým máslem a banánem; Protein Reflex Nutrition

Konečně jsem zkusila tuhle kombinaci - a je to výborné :)

Dopolední svačina: Kiwi, Lískové oříšky, jablko

Oběd: Kuřecí steak s dušenou rýží, mrkvový salát

Menza..

Odpolední svačina: Kefírové mléko, 2 kiwi

Večeře: Celozrnný chleba s mozarellou, půlka Zábrdovického rouhlíku, trocha zeleniny (ledový salát, rajčata)

Datá masala (Kořeněný čaj s mlékem a cukrem) - byla jsem posedět se spolužáky v čajovně :) Je to moc dobrý čaj, chutná mi více než teď populární Chai Laté

2 dcl bílého vína - a pak jsme si byli zatančit :)

Druhá večeře: Tvaroh

Žádné komentáře:

Okomentovat