neděle 21. dubna 2013

20.4. Vanilková sobota

Jídlo


9:45 Snídaně: Kváskový chleba s arašídovým máslem a banánem, domácí jogurt s Dobrou vlákninou a banánem, protein Reflex Nutrition (z vody)

13:45 Svačina: Kváskový chkeba s arašídovým máslem, rajčátka

17:20 Oběd: Domácí buchtičky se šodó

Buchtičky se šodó jsem měla naposledy ve školní jídelně před hodně dlouhou dobou. Dostala jsem na ně chuť a chtěla jsem vyzkoušet poctivé domácí :)

Dokonce jsem kvůli nim objednala vanilku z http://www.vanilkove-lusky.cz/:

A protože vanilkový extrakt už dlouho chci :)

Na jejich stránkách jsem našla i recept:
http://www.vanilkove-lusky.cz/2010/09/buchticky-s-vanilkovym-kremem/ (jen jsem použila 150g klasické hladké mouky a 100g hladké špaldové)

Příště akorát musím péct buchtičky rozhodně kratší dobu, byly na povrchu až moc tvrdé. Ale pochutnala jsem si. A je to pěkně syté jídlo teda (taky je v něm plnotučné mléko).


21:40 Večeře: Losos s chlebem, zelenina


Běžela jsem do Tesca koupit dalšího lososa, když je na něj ta sleva :) Pekla jsem ho pokapaného citrónovou šťávou, s česnekem a petrželkou :)


Trénink

Aktivita: Posilovna - rehabilitační trénink

Posilování břicha 15x3
Metronomy 12x3
Stahování kladky před hlavou (15 kg) 12x3  Moc mi to nejde, víc jak 15 kg nedám :-/
Rozpažky na šikmé lavici (1 kg) 12x3
Superman 12x3
Rotace ve vzporu klečmo 12x3

6 komentářů:

  1. Koukám, že ten kváskový chleba bude asi opravdu moc dobrý, že? :) Jinak buchtičky jsem měla naposled tak v páté třídě, to je pořádné retro :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, dobrý :) Dneska jsem koupila nový kváskový, zase jinde, tak aspoň porovnám :)

      Vymazat
  2. Ježiši, dostala jsem chuť na buchtičky s krémem...

    OdpovědětVymazat
  3. Abych Vás pak neměla na svědomí holky, že si ty buchtičky budete muset taky udělat ;) Pro mě bylo taky impulzem, že jsem je zahlédla u někoho na fb ;)

    OdpovědětVymazat