pondělí 22. dubna 2013

21.4. Buchtičková neděle

Jídlo


9:25 Snídaně: Buchtičky se šodó; sušené datle

Další provokace buchtičkama ;)


13:10 Svačina: Celozrnný chleba s avokádem, rajčátka


Tak tohle je nejlepší svačina!!!:) (Teda ještě společně s kváskovým chlebem s arašídovým máslem;))


15:45 Oběd: Celozrnné těstoviny s cottage sýrem, rajčátky, paprikou a olivami


Už žádné plýtvání cottagem na lívanečky, když tohle je tak dobré!:)


18:25 Svačina: Acidofilní mléko, jablko, makadamové ořechy a mandle obalené v medu a sezamu

Ještě pořád čerpám ze zásoby oříšků, co jsem dostala k narozeninám :) Brala bych mít narozeniny vícekrát ročně :)

21:15 Večeře: Bulgur s lososem, bílou paprikou a olivami, kousek okurky

23:30 Druhá večeře: Polotučný tvaroh a plátek celozrnného chleba


Trénink


Aktivita: Posilovna - kruhový trénink

Tak tentokrát už 4 kruhy jako vždy, už jsem zase v kondici;) A nafotila jsem i svoje aktuální fotky, tak zítra nějaké zveřejním :)

12 komentářů:

  1. mňam, provokuješ vším - nejen buchtičkama

    OdpovědětVymazat
  2. Ty těstovinky se mi moc líbí - v jednoduchosti je krása! ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak buchtičky se šodó už jsem taky neměla ani nepamatuji. Sakriš, že bych si je taky udělala? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Prima snídaně :) A teda provokuješ mě spíš s tím lososem než s buchtičkama! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty buchtičky beru opravdu jako provokaci!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Dají se kdyžtak udělat i o něco zdravěji :)

      Vymazat
  6. hezkej jídelníček :) měříš si kruháč na čas? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právěže ne, cvičím sama, tak to dělám tak, že každý cvik dělám 15 opakování - a takhle jedu celkem 4 kruhy. Více to popisuju tady: http://fitpastelka.blogspot.cz/2013/01/kruhovy-trenink.html :)

      Vymazat
  7. Ach, buchtičky ti závidim. A jak!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si taky udělej :) Já původně chtěla zdravější verzi - ze špaldové mouky.. a mléko polotučné.. ale nakonec jsem si řekla, že si je udělám se vším všudy pořádně :)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. A jak si ho připravíš?:) Já bych někdy zkusila i ty avokádové brownies..:) ale zas mi to přijde trochu škoda, pokud to avokádo v nich nebude moc cítit

      Vymazat