čtvrtek 25. dubna 2013

24.4. Chia středa

Jídlo


Snídaně: Kokosovo-fazolový dortík, cuketové brownies, bilý jogurt, půlka jablka

Svačina: Cuketové brownies, mrkev



Takhle veliký kus jsem snědla:) Brownies byly úžasně vláčné, uvnitř spíše krémové, jak je i na fotce vidět (a to jsem je pekla přes hodinu!:)) Receptu se dočkáte :)


Oběd: Milánská hovězí roštěná, rýže, červená řepa



Výjimečně jsem si vzala s sebou do menzy foťák :) Masíčko bylo dobré :) Byla na něm šlehačka s rybí příchutí a moc mi to chutnalo :)


19:35 Svačina: Ananas, bílý jogurt, chia semínka, mandle



Konečně jsem sehnala ta slavná CHIA semínka!:) Nechtěla jsem totiž kupovat hned napoprvé veliká drahá balení.. ale stačilo mi 100 g za 53 Kč :) V jogurtu jsou super:)


Večeře: Brambory s hovězím, mrkvové chipsy



Ty mrkvové chipsy byly na celém jídle nejlepší!!!:)Mrkev na plátky (nastrouhanou škrabkou) osolíme, můžeme přidat koření a zakápneme olivovým olejem. Dáme do trouby na nejméně 200°C. Chutná to skvělě:) Brambůrky už nikdy více ;)


2 dcl bílého vína

Měla jsem ještě z narozenin :)

Druhá večeře: Trocha odtučněného tvarohu, kousek kváskového chleba

Aktivita žádná - jsem ráda, že po včerejším tréninku chodím :) Ale nemám šalinkartu, tak všude chodím pěšky :)

11 komentářů:

  1. Na bílé vínečko se o víkendu také chystám! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky chodím pěšky, nejlepší pohyb :) Teda, na snídani dortík a brownies, ty si žiješ :) Vypadá to výborně. Šlehačka s rybí příchutí? To jsem ještě neslyšela. Koukám, že jíš hodně hovězí maso, poslední dobou jsem mu taky dost přišla na chuť..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ chodit pěšky je užitečné, protože je nesmysl jezdit MHD nebo autem do do posilky - když spousta pohybu lze vykonávat už jen tím, že se chodí pěšky :)

      Asi jsem to dnes měla nazvat spíš hovězí středa :) Tak nějak náhodou to tak vyšlo :) Já jsem nikdy moc neměla ráda maso, jím totiž maso pouze libové - takže především kuřecí. A u nás doma jsme ani moc jiné než kuřecí nedělali. Ale v poslední době, kdy jsem začala jíst maso více a i se o něm více dozvěděla - tak jsem začala považovat hovězí za takový největší luxus, protože je nejdražší :)
      Občas si ho někde dám, když je příležitost :) Ale nejčastěji jím stejně hlavně to kuřecí.

      A ty buchty - no ospravedlňuji si to tím, že jsem to převážně zdravé buchty ;)

      Vymazat
    2. No jasný, však já ti buchty nevyčítám, já ti je závidím :)
      S masem to mám dost stejně, taky jsem byla spíš na kuřecí (krom 9 let pauzy, kdy jsem byla vegetarián :), ale co se zajímám víc o zdraví a výživu, tak zjišťuji, že hovězí bude asi lepší volba, hlavně pokud nemám kuře, co mi běhalo doma na dvorku :)

      Vymazat
  3. mrkvové chipsy jsou super nápad :)...no a na bílé víno se chystám již dnes večer :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak koukám, že si tu více z nás dává víno :) Já nikdy moc alkohol nepila, dřív jsme si dávala někde raději džusy:) Ale když se snažím dodržovat nějaký jídelníček, tak myslím, že víno je lepší varianta, než sladký džus:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty cuketové brownies vypadají skvěle :) A ty mrkvové chipsy vyzkouším, dělám něco na ten způsob, ale třeba z pastiňáku, celeru, batátů... A úplně jsem zapomněla ti napsat ten mail, dneska ho určitě dostaneš! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že se takové chipsy prodávají třeba i z řepy:) Ale myslím, že mi až tolik nechutnaly. Asi je lepší, když je to teplé :) U pastiňáku a celeru si to neumím moc představit, ale asi když se to dobře okoření, tak by to mohlo být taky zajímavé :) A na mail s receptem se těším :)

      Vymazat
  6. brownies vypadá báječně :) když si peču něco k snídani do formy tak to sním pak úplně celé, docela se divím kam se to do mě skládá :D chia semínka si chci taky sehnat, prodávají se i někde jinde než jen ve zdravé výživě? :) k čemu bys přirovnala jejich chuť?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak záleží taky, jak velkou máš formu ;) Já pokud něco peču (a pokud se s nikým nepodělím:), tak mi to většinou vyjde na 4 snídaně:) Ale zrovna tyhle brownies jsem si užívala i k svačině :)
      K těm chia - mají je i na eshopech zdravých výživ.. nebo třeba tady: http://www.aida-organic.cz/Eshop/Aida_SuperFoods/Chia_seminka/ :)
      Chia semínka právě samy o sobě moc chuť nemají, proto je možné je přidávat do čehokoliv:) Ale když jsem si je dala do jogurtu nebo kefíru - tak mi to připomínalo zrníčka z kiwi :) A já mám zrníčka jak v jogurtech tak marmeládách moc ráda:) Ale tyhle tak trochu "zgelovatí", jak nasáknou vodu, takže tolik nekřupou:)

      Vymazat
  7. Tak mrkvové chipsy musím zkusit! Ještěže jsem si dneska koupila mrkev :D

    A cuketové brownies taky vypadají skvěle. Miluji buchty, které jsou uvnitř mokré a vláčné. Těším se na recept :)

    OdpovědětVymazat