středa 3. dubna 2013

3.4. Tvarohová středa

Dneska si všimněte, že mám ve všech hlavních jídlech tvaroh :)

Jídlo


9:25 Snídaně: Pisáciovo-tvarohové lívanečky s horkými malinami



Skvělý recept od Kriss :) Už jsem kvůli němu nakoupila i další příchutě pudinků :) Ale musím přiznat - že jsem při přípravě vyhodila 1 žloutek :) Takže to mám jen z 1 vajíčka  a 1 bílku..:)

12:25 Svačina: Jablko, zelené hrozny, mandle


Výjimečně jsem vyfotila i svačinku, i když na ní není nic zajímavého :)


14:35 Oběd: Fusilli s meruňkovým šmakounem, nízkotučným tvarohem, mákem, sušenými švestkami a pistáciovými oříšky



Dneska mám sladký den :) Meruňkového šmakouna jsem si moc oblíbila:)

18:15 Svačina: Podmáslí, pomeranč, kešu

22:00 Večeře: Cuketový koláč



Recept na tento bílkovinami přeplněný koláč dodám zítra :) Dnes už jsem moc unavená, tak jdu do postele - zítra vstávám pro mě neobvykle brzy :) Jo a mimochodem - toho koláče jsem snědla ještě další takový kus - přinejmenším stejně velký, jako ten na fotce. Takže jsem šla spát pěkně nacpaná.. koláč je dost sytý :) Je v něm 6 vajíček.. tvaroh.. sýr..šunka..:)

Trénink


Aktivita: Cvičení podle Mojžíšové - 3.den

Chtěla jsem si dát ještě aspoň rotoped a nevyšlo to:-/ Budu to muset o víkendu dohánět :)

6 komentářů:

  1. to je zase dobrot :))
    jak se těšíš na víkendové dohánění?

    OdpovědětVymazat
  2. Ten oběd vypadá opravdu skvěle, až seženu šmakouna tak to určitě zkusím. :)

    OdpovědětVymazat
  3. mnam ta snídaně vypadá božsky :) i ten oběd, šmakouna musím taky vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten oběd mě dostal ♥ Mám na něco takového chuť už delší dobu

    OdpovědětVymazat
  5. Ty lívanečky vypadají skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Těch lívanečků je požehnaně, konečně něco, co snad zasytí. A ten koláč bych si dala, vypadá dobře, i když cuketu jsem nikdy neměla.

    OdpovědětVymazat