pátek 5. dubna 2013

5.4. Double narozeninový pátek

Odpusťte, že Vás v poslední době zatěžuju často řečma o mé diplomce.. ale mám fakt strach, že to nezvládnu :/ Už jsem uvažovala o tom, že bych na čas přerušila psaní blogu.. ale bylo by mi to líto, když mi teď stoupl počet čtenářů :) Nakonec jsem se rozhodla, že se snažit psát sice budu, ale omezím teď dočasně návštěvy vašich blogů..:( Je mi to líto, protože se u Vás moc ráda inspiruju (jak jste si asi všimli:) ale to každodenní pročítání blogů mi bere asi nejvíc času :(

Ale až bude po všem (termín diplomky je 15. května) - tak si budu muset všechny vaše příspěvky zpětně dočíst :)

Jídlo


Snídaně: Hollandia s dobrou vlákninou, ovesnými vločkami, kiwim a kešu oříšky

Svačina: 2 mandarinky, kiwi, mrkev, mandle

Oběd: Celozrnný chleba se šunkou, kus okurky, bílá paprika

Svačina: Podmáslí, pomeranč, kešu oříšky

Večeře: 1 a půl loupáčku (mých vlastních:)
Fusilli s kuřecím masem a mraženou italskou zeleninou z Lidlu

Dobrá večeře :) Loupáčky jsem dělala podle Markéty z eat run love a hned jsem je musela za tepla ochutnat. Více v dalším příspěvku ;)

A teď se konečně dostávám k názvu příspěvku :) Za pár dnů mám narozeniny - tak jsem je dneska s kamarády oslavila:) A kamarádka má narozky taky v dubnu - tak jsem je oslavily rovnou společně :)

Slavila jsem až do 3 do rána a během oslavy vypila něco přes půl litru bílého vína, připila si 1 pánakem Fernetu Z

A snědla: Trochu pivní slámy (nakrájená topinka), trošku medových žeber s hořčicí 

Proteinová tyčinka Flapjack od Reflex Nutrition - v noci fakt bodla!

Nějak nechápu jak ostatní vydrží bez jídla.. myslím ostatní co slavili se mnou :) Protože já tak ve 2 ráno byla za tu tyčinku fakt ráda :)

A tady jsou moje dárky:


A nejlepší dárek vyfocen není :) Dostaly jsme s kamarádkou 3 denní pobyt v penzionu na Slovensku :) Abychom si mohly po odevzdání diplomky odpočinout :)



5 komentářů:

  1. 3 denní pobyt? to je krása :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno to vypadá krásně a pobyt ti závidím ♥

    OdpovědětVymazat
  3. medová žebra, to zní skvěle!
    a z diplomky si nic nedělej, to zvládneš! :) a dovolenku si určitě užijete :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diplomku si právě nejsme vůbec jista jestli zvládnu.. :-/ No v nejhorším ji budu muset obhajovat pak až v lednu. A medová žebra jsou fajn :) Sama si je nedávám, jen vždycky okusuju někomu to libové masíčko z nich :) Jinak bývají pěkně tučná..

      Vymazat
  4. Děkuju holky:) Na pobyt se těším, ještě jsem snad ani takhle s kamarádkou na takový podobný pobyt nejela..:)

    OdpovědětVymazat