sobota 29. června 2013

29.6. Pizzová sobota

Jídlo


Snídaně: Nutrikaše s jahodami, meduňkou a oříšky


Na kurzu jsem kašičku nakonec nevyužila, tak jsem si ji udělala doma. Je dobrá - ale už z ní nejsem tak moc nadšená jako minulý rok, když jsem ji poprvé ochutnala. Asi už mám jiné chutě. Ale dobrá každopádně je, to jo :)

Gainer po tréninku (protein Natural Whey od Reflexu + Maltox + Dextróza)

Svačina: Chleba s oříškovým krémem JORI, mrkev

Oběd: Pstruh se špaldou a rajčaty (vařeno v parním hrnci)


Kousek SALMONE pizzy z http://www.amici.cz/nase-menu/pizza a zbytek skvělé banánové zmrzliny z LIDLu (budu si tam muset koupit další!:) Teď zas budou v akci :)

Odpolední svačina: Kousek SALMONE pizzy, podmáslí, nektarinka

Večeře: Zeleninový salát se syrovátkovým sýrem Pilos a s konopným olejem


Malá ochutnávka perníku z parního hrnce (uvidíte zítra :)


Trénink


Aktivita: Posilovna - trénink

Výstupy na lavičku 3x15

Dřepy se závažím 5x8 (0 kg, 35kg, 35kg, 35kg, 35kg)

Výpady 3x12 (10 kg)
Bench press 4x8 (10kg - jednoručky v každé ruce 5kg; 25 kg, 25 kg, 25 kg)

Kliky 3x8 (4 pánské + 4 dámské)

Tricepsové stahování kladky s lanem 3x12 (5kg, 5kg, 5kg)

Pullover 3x12 (10 kg)

Výpony na lýtka 3x15

9 komentářů:

  1. Chutě se mění, to je fakt, taky mi spousta věcí chutná míň a nebo naopak zas víc, než před nějakým tím rokem :) Každopádně toho pstruha bych si dala kdykoli /teda krom snídaně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akorát příště už ho raději nebudu kupovat v LIDLu.. nebyl uvnitř růžový, ale spíše takový šedý..(když byl syrový)

      Vymazat
    2. No já těm rybám z Lidlu moc nevěřím, nebo celkově rybám z takovýchto supermarketů..

      Vymazat
  2. Kolik stála ta Nutri kaše prosím? A konopný olej bych také chtěla.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně bohužel nevím - mám ji od mamky z práce :) Ale asi tak nějak: http://obezita.heureka.cz/nutrikase-probiotic-natural-180g/

      Vymazat
  3. Hmm na zmrzku z lidlu jsem taky koukala :D My měli čokoládovou, ta byla opravdu výborná. Byly v ní čtverečky čokolády :)
    Jinak kolik si cca dáváš příloh a ráno třeba vloček k snídani?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čokoládovou jsem dnes taky koupila :) Ráno si dávám většinou 80 g vloček :) A k obědu 100 g těstovin nebo 75 g rýže či bulguru, kuskusu, atd.. :)

      Vymazat
  4. Konečně začíná být ty rajčata k jídlu, že:)
    Jak chutná ta nutrikaše?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je taková nasládlá :) Chutná mi více, než emco kaše :)

      Vymazat