pondělí 3. června 2013

3.6. Plísňové pondělí

Jídlo


Snídaně: Bílý jogurt s ovesnými vločkami a dobrou vlákninou, ovoce, protein Reflex nutrition banán

Nový protein ;)

Svačina: Celozrnný chleba, zelenina, oříšky (nevím přesně:-/)

Oběd: Špagety Verona (vepřové, hovězí a kuřecí maso), mrkvový salát

Oběd v menze.. ale moc masa tam nebylo

Odpolední svačina: Kefírové mléko, pár malin, kiwi, 2 lískové oříšky v čokoládě a pražené kešu

Večeře: Celozrnný chleba s plísňovým sýrem Linessa z LIDLu, zeleninový salát



Má ještě méně tuku než Hermelín Figura :)


Ale musím říct, že Figura mi chutnal více.. tenhle už byl klasickému Hermelínu více vzdálený..

23:40  Druhá večeře: Celozrnný chléb s ředkvičkami, pár lžic jahodového pudinku (vyškrábala jsem kastról:))

Pekla jsem totiž buchtu s pudinkem:)

8 komentářů:

  1. Na ten sýr jsem koukala, ale nakonec nevzala. Místo něj jsem ukořistila o obchod vedle můj milý plísňový kozí, takže spokojenost :)
    Zajímalo by mě, na základě čeho se vymýšlejí názvy jídel - jako třeba špagety Verona:) Hodíme tam všechny druhy masa co najdeme a hle...Verona!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně moc neoslnil, takže jsi asi udělala dobře :)plísňový kozí jsem ještě neměla, ten musí být zajímavý :)
      Ty špagety Verona - asi to má být jakože italské :) a nahází tam zbytky ze všech mas, no :-/ Ale naštěstí to bývá celkem libové :)

      Vymazat
    2. No Romeo s Julií by se divili :)

      Vymazat
  2. banánový protein jsem si chtěla koupit taky, ale nakonec jsem si řekla, že když miluju banány a jím je tak mi stačí normálně, abych zas nebyla přebanánovaná a neznechutila si je :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaký sis tedy koupila?:) Já zas banány až tak nemusím, ale banánový věci jo :) I když ten čokoládový protein s mátou mi chutnal víc :)

      Vymazat
  3. Tak tenhle je fakt ošklivý unás ho snĕdli pejskové, tenhle hermelín se Lidlu nepovedl.:-)

    OdpovědětVymazat