čtvrtek 6. června 2013

6.6. Karobový čtvrtek (s receptem na TVAROHOVÉ PLACIČKY S KAROBEM)

Jídlo


8:55 Snídaně: Tvarohovo-karobové placičky s bílým jogurtem, zeleným jablkem a meduňkou


Tyto placičky mi velmi zachutnaly a musím je určitě brzy zopakovat!

SUROVINY: 125 g nízkotučného tvarohu, 1 vejce, 60 g ovesných vloček, 10 g karobu, 1 lžička vanilkového extraktu

Chtěla jsem vyzkoušet karob (zatím jsem ho vždy měla v kombinaci s kakaem) a mile mě překvapil, placičky byly vážně skvělé!


Dopolední svačina: Celozrnný chleba s arašídovým máslem a mrkev

Oběd

Česneková polévka se sýrem a opečeným chlebem (v restauraci http://www.pensionpoint.cz/)
Celozrnné těstoviny s Cottage sýrem, rajčetem a řeřichou

Těstoviny už jsem měla z domu :) Byla jsem totiž na jedné akci - kde se šlo společně na oběd - tak jsem si dala aspoň polévku a pak až si dodatečně snědla svoje těstoviny:)

Odpolední svačina: Kefírové mléko, nektarinka, oříšky

Večeře: Filé z tresky v těstíčku s quinoou a italskou zeleninou s Lidlu

Druhá večeře: Quinoa se zeleninou (zbytek)

6 komentářů:

  1. Placičky vypadají dobře, dostala jsem na ně úplně chuť :) A večeře zní taky skvěle. A zas ta česnečka! :) Já bych asi neodolala a prostě si v té restauraci dala pořádný oběd, těstoviny netěstoviny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No druhý den už jsem si tam oběd dala :) Ale nic extra. Mně se zas nechce moc utrácet, pokud to nestojí zato :)

      Vymazat
    2. To samozřejmě chápu, já mám většinou ten problém, že podcením svůj apetit a to, co si vezu k obědu či večeři sním už během dopoledne :)

      Vymazat
  2. karob zbožňuji, akorát škoda, že se tu blbě shání :) krom toho nízkotučnýho tvarohu dobrý :P ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš v okolí zdravou výživu? Tak objednat přes net :)

      Vymazat