čtvrtek 11. července 2013

11.7. Melounovo-cukrový čtvrtek

Jídlo


9:45 Snídaně: Bílý jogurt s ovesnými vločkami a Dobrou vlákninou, meduňka


Višně jsou děsně nefotogenické.. protože jsou tmavé :)

Gainer po tréninku

Oběd: Těstoviny s tvarohem a višněmi

Výjimečně mám oběd nasladko :) Ale bezva kombinace :)

Odpolední svačina: Meloun, Activia s konopným semínkem


Mamka měla svátek, tak jsme spolu při této příležitosti navštívili novou úžasnou kavárnu - V melounovém cukru :) Nedávno jsem si na fb stěžovala ohledně kvality zmrzlin u nás.. a kamarád mě poslal právě do Melounového cukru - na jejich domácí makovou zmrzlinu :)

Takže jsem si dala:

Makovou zmrzlinu se švestkovým dipem 
Red velvet cake (Laskominy od Mariny) - super, že v kavárně se prodávaji dobroty od téhle blogerky:) Na jejím blogu najdete na Red velvet cake i recept http://www.laskominyodmaryny.cz/2013/07/red-velvet-cake.html :)
Okurková limonáda s limetkou a mátou

A teď moje přísné hodnocení :) Maková zmrzlina krásně smetanová.. ale se švetskovým dipem na mě až trochu moc sladké (to je asi tím, že se hodně snažím dělat vše bez cukru). Na druhou stranu okurková limonáda mi přišla zas málo sladká! (je to hrůza se mnou :) Možná v protikladu k těm sladkým moučníkům.. víc mi chutnala malinová limonáda s tymiánem, kterou si dala mamka :) A Red velvet cake byl dobrý :) Nevím jak bych tu chuť popsala.. ale měl dobrý krém :) Každopádně nabídka Melounového cukru se mi moc líbí a určitě tam ještě zavítám :) Zjistila jsem, že existuje i stejnojmenná knížka http://www.kosmas.cz/knihy/107659/v-melounovem-cukru-in-watermelon-sugar/ :) Asi si ji budu muset přečíst :)

Večeře: Zas nevím :-/ Ale mám takové tušení, že to byly těstoviny s cottage sýrem..

Přijde mi, že se mi to tu teď trochu zvrhává v hodnocení různých dobrot, které by tu správně ani neměly být.. ;) Musím se zas polepšit. Přijde mi, že léto je v tomto snad horší než vánoční svátky :)

Trénink


Aktivita: Posilovna - trénink

Cvik na záda na levý extenzor (který mám oslabený) 4x12

Přítahy na TRX 4x10

Tlaky na ramena v sedě 4x8 (4 kg, 5 kg, 5 kg, 5 kg)

Rozpažky 3x12 (3 kg)

Bicepsovy zdvih jednoruční činky s oporou o koleno 3x14 (6x s 5 kg a 8x se 4 kg:)

Cvik na břicho (střídavě loktem k protilehlému koleni) 3x12

3 komentáře:

  1. Zvláštní je, že i když se z tvých jídelníčků často nedozvím vše, baví mě číst!! :D <3 Ale teď jsi mě dostala makovou zmrzkou, to existuje? Já mám mák opravdu snad všude, ale ve zmrzlině jsem ho ještě neměla, teď jsem úplně natěšená, že něco podbného zkusím, nevíš, z čeho všeho byla? :) Děkujii :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to mě těší :) Řekla bych, že to bude smetanová s mákem :) Teď V melounovém cukru dokonce měli i makový cheesecake, to by se Ti taky mohlo líbit ;) Asi tam mají mák oblíbený stejně jako Ty ;)

      Vymazat
  2. Melounovej cukr je je super, mají tam i bezva dorty. Makovou zmrzku mám ráda, skvělou dělají v jedné kavárně v Praze a nikdy neodolám :) A višně, ty bych si teda dala!

    OdpovědětVymazat