pondělí 22. července 2013

22.7. Červené pondělí

Jídlo


Snídaně: Bílá Activia s ovesnými vločkami, obilnými polštářky Emco a malinami


Maliny byly v Albertu ve slevě, tak jsem koupila 2 balení :) Jedno jsem zblajzla na snídani včera a druhé dnes:) Škoda, že jsou maliny tak drahé.. dala bych si třeba malinové knedlíky :)

Dopolední svačina: Chleba s arašídovým máslem, mrkev

Oběd: Celozrnný kuskus a trocha rýže s kuřetem a červenou paprikou


Odpolední svačina: Bílý jogurt, ovoce

Večeře: Celozrnné těstoviny s cottage sýrem, kapií, cherry rajčátky a bazalkou


Druhá večeře: Zelenina, kváskový chleba

8 komentářů:

  1. Ty maliny vypadají skvěle! Zbožňuju je! :) Nj, souhlasím... škoda že jsou tak drahé... Já si je musím chodit "půjčovat" na jednu sousední zahradu, kde přerůstají přes plot spolu s obrovskými ostružinami :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mně na malinách vadí ty "pecičky", máme jich plnou zahrádku:)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem dneska měla kuskus, miluju!! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to moc krásně :) Kuskus miluju a ty maliny... Mňam! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já se přes tu cenu malin ještě nikdy nepřenesla a kupované neměla :) Naštěstí doma máme vždycky přes léto takovou úrodu, že nevíme co s ní a hodně se i zamrazí na zbytek roku... A dneska táta donesl 5 kilo červených paprik, tak mi udělal radost, červené mám nejradši.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty maliny vypadají úžasně! ♥
    Porce kuskusu mi přijde úplně mega! :D To bych nesežrala ani za půl dne. :D
    Večeře mému oku moc lichotí, mám ráda červenou zeleninu. :))

    OdpovědětVymazat
  7. maliny, sakra <3 achjo, proč u nás nic takovýho nemůžu koupit.. červenou papriku miluju, jedla bych jí na tuny :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty maliny a těstoviny - vypadá to překrásně!

    OdpovědětVymazat