středa 3. července 2013

Speciál: Jaké cviky cvičím v posilovně - moje foto

V každodenních shrnutích pokaždé uvádím, jaké cviky jsem v posilovně ten den cvičila. Ale abyste měli ještě lepší představu, jak uvedené cviky v mém pojetí vypadají, tak jsem vám je i nafotila :)

Přítahy na TRX (zádové svaly)




Tak takhle se přitahuju :) Nezdá se to, ale je to docela namáhavé. V čím větším jste sklonu, tím namáhavější.

Tricepsové stahování kladky s lanem







Náročný cvik :) Dělám ho jen s 1 cihličkou - 5kg. Na začátku se to zdá lehký, ale při třetí sérii už opravdu mám co dělat!:)

Kick Back (tricepsy)




Další varianta cviku na tricepsy. Ten už teď moc necvičím, spíše využívám tricepsové stahování kladky s lanem. Ale tohle se dá aspoň docela dobře praktikovat i doma, stačí mít činky :) Myslím, že jsem to naposledy cvičila s 3 kg.

Pullovers (prsní svaly, pilovitý sval a břišní svaly)




Tady tahám 2 cihličky - 10 kg :)

Přítahy činek k bradě (ramena)


Na téhle fotce se bohužel tvářím celkem děsivě.. ale lepší variantu nafocenou nemám :-/ :-)


Přítahy zvládám se 7,5 kg činkama :) Ale ke konci to jde ztuha :)

Kladivové bicepsové zdvihy




Rozpažky (ramena)




3 kg jsou moje maximum :)

Posilování břicha



Nejprve sklopím nohy co nejvíce dolů (ale tak, aby se nezvedla bedra od lavičky) - vše se zadrženým dechem


Poté nohy vrátím do původní polohy a zvednu zadek nahoru (když jsem nahoře tak vydechnu a rychle se znova nadechnu)


A takhle po odcvičení vypadají břišní svaly :-D No občas jsou vidět i víc..;)

Metronomy (šikmé břišní svaly, rotátory páteře)




Jednodušší varianta je - když jsou nohy v kolenech pokrčené (v pravém úhlu). Výdech i nádech je vždy, když jsou nohy nahoře.

Abdukce s gumou (boky)




Přítahy pat na balónu (zadní stehna)




Cvik na levý extenzor



Tohle je specifický cvik přímo pro mě :) Na fotce to není vidět, ale nohy mám zapřené za žebřiny (položené, pravá za levou) a snažím se zvedat - tak, aby zabírala spíše levá strana zad, kterou mám oslabenou.

Cvičíte taky některý z těchto cviků? Nebo je třeba cvičíte trochu jinak?

Taky si můžete na fotkách všimnout, že mám novou teplákovou soupravu :) Je od americké sportovní značky Russell Athletic a byla mi poskytnuta za to, že se v ní nafotím :) Byla jsem za tuto možnost moc ráda, protože  o značce Russell jsem už slyšela - že je dobrá pro "namakané" chlapy, že jim dobře sedí :)

Já právě cvičím s dlouhými kalhoty a dlouhým rukávem - je to kvůli prevenci zánětu v kloubech - vazy se obecně špatně prohřívají a je dobré, když jsou při cvičení v teple. Krátké tílka a kraťásky tedy nejsou pro posilování vhodné.

Foceno v posilovně http://bfit.cz/

11 komentářů:

  1. Hehe, většinu poznávám! Který je tvůj oblíbený a nejméně oblíbený? :) já hrozně nenáviděla právě ten cvik na břicho (teď už děláme jiný, je teda taky hrozný, ale lepší než tohle - mám dost těžkou pánev, takže zvednout ji nahoru vyžaduje extra námahu ;) Ale břišáky jsou ti teda vidět parádně!
    A naopak mám ráda bench press, to se vždycky cítím hrozně silná, že jsou schopná zvednout nad hlavu tyčku s 25 kilama :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejméně oblíbený je právě úplně ten zvláštní - poslední :) Ten je mi nepříjemný, ale říkám si, že je potřeba. A pak jsem nesnášela rotace ve vzporu klečmo s 1 kg činkou.. ale teď už mi to tak děsné nepřijde :)Ale to břicho je taky dost náročné..:) A obecně nemám ráda kruhový trénink - z toho jsem nejvíc vyřízená. Při klasickém posilování jsou tam aspoň ty pauzy :)
      A oblíbený.. těžko říct :) Ale jo, u bench press se taky cítím dobře :) Nebo při dřepech s tyčí :)
      A ty břišáky jsou právěže nejlíp vidět jen tu chvilku po cvičení :( Od té doby co jsem na to přišla, tak se aspoň vždycky po jejich docvičení očumuju v zrcadle ;) Kdyby to tak zůstávalo aspoň pořád, to by bylo fajn :)

      Vymazat
    2. Aaa, rotace s 1 kg činkou jsme dělali zrovna dneska, fuj :) zvlášť když se o tebe trenér zapře, aby ses just nemohla ani pohnout ;)
      A s tím pozorováním to naprosto chápu, já zase takhle neustále okukuju svoje ruce - poprvé v životě na nich mám nějaké svaly, u rukou je to naštěstí vidět prakticky pořád :)

      Vymazat
    3. To máš dobrý :) Mně na rukou jen když je zatnu :) Je mi trochu trapné říkat někde, že chodím několikrát týdně do posilovny - protože na to asi na pohled nevypadám :)

      Vymazat
  2. pěkný foto report :) škoda, že nemáš i u ostatních rozeplou tu mikinu, celkem by mě zajímalo, jak ty svaly pracujou třeba při kladce atd. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to mě nenapadlo :) Ale mohla bych to někdy zkusit :) Jestli bude něco vidět :)

      Vymazat
  3. Já teda musím cvičit v tílku a krátkých kalhotech, jinak padám vedrem, ale já jsem obecně dost horkokrevný člověk :) Ale jinak pěkný úbor :)
    Fotky jsou super a vypadá to, že si ty cviky užíváš, tak to má být (aspoň pro účely focení :)) Většinu z toho asi dělám taky, akorát teď trochu ubírám cviky na triceps. A metronomy dělám ještě s tím velký gymnastickým balonem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V těch vedrech se mi taky někdy moc nechce mít ten dlouhý rukáv.. ale pak to není tak hrozný :) V posilce je naštěstí docela dobrý vzduch, protože je v podzemí :) Pročpak ubíráš cviky na triceps? Já právě mám tricepsy dost slabé..

      Vymazat
  4. Děkuju za inspiraci, dobré na těchto cvicích je, že je můžu cvičit i doma (většinou ;) ) :) Máš moc zajímavý blog :))

    OdpovědětVymazat
  5. Na TRXu jsem dříve cvičila doma i 3x týdně, úplně jsem to zbožňovala. Ale po čase jsem si na ten pohyb asi zvykla a už mi to nic nedělalo, ani když jsem zvýšila opakování. Tak jsem začala také chodit do posilky. Moc děkuji za inspiraci, jsem ještě začátečník.

    OdpovědětVymazat