středa 24. července 2013

24.7. Jahůdková středa

Jídlo


Snídaně: Vánočka s višňovou marmeládou

Úplně to samé, co včera :)

Svačina: Chleba se zeleninovým salátem

Oběd: Tvarohové knedlíky s jahodami a mátou



Musela jsem zopakovat, dokud jsou jahody :)

Večeře: Šmakoun na cibuli se žampiony s quinou a rajčetem



Druhá večeře: Zelenina

Cvičení zatím žádné.. akorát jsem dnes sama na sebe trochu naštvaná, že jsem stihla udělat oběd až na půl 5, takže jsem to s tím jídlem měla celé takové posunuté:-/

11 komentářů:

  1. Asi si budu muset koupit vánočku, ty mi vždy uděláš chuť ;) Knedlíky vypadají krásně. Můžu se zeptat kdy si dáváš tu druhou večeři? Jako v kolik hodin, nebo spíš jakou dobu před spaním :) Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V některých jídelníčkách jsem tu i psala konkrétní časy jídla:) Snažím se, aby to nebylo úplně před spaním.. ale třeba tak hodinu nebo aspoň půl hoďky před spaním. Prostě tak nějak - jak to vyjde:) Prostě abych nešla spát hladová.. Např. dnes jsem si dala tu druhou večeři kolem půlnoci a půjdu spát teď po 1..

      Vymazat
    2. Děkuji :)

      Vymazat
  2. Já jak nemám oběd tak do 13 hodin, tak padám hlady :) Večeře je super, jak z vegetariánské restaurace :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u mě záleží v kolik vstávám :) U Tebe - když jsi takové ranní ptáče - to naprosto chápu :)

      Vymazat
  3. No ty knedlíčky vypadají opravdu k nakousnutí!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Jahůůůdkové knedlíčky, mňam!:P S tím oběděm si nedělej starosti, u nás je naprosto normální vařit oběd třeba až na 4. hodinu:):D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň nejsem sama :) Protože já když jím po 3 hodinách a musím tam dopoledne ještě nacpat svačinu, tak to tak někdy vyjde..:-/ Ale teď to bylo spíš tím, že jsem se teprve odněkud vrátila a začala dělat ty knedlíčky a chvilku to trvalo než jsem je udělala

      Vymazat
  5. není ten šmakoun náhodou uzený, podle té barvy..? :) jinak na cibulce je všechno moc dobré, tofu, sójové kostky a tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, ale nalila jsem tam ještě sójovou omáčku :)

      Vymazat